V ponedeljek, 3. junija 2019, ob 9. uri vabimo na izobraževanje »Info točka e-gradiv javnih oblasti«. Izobraževanje izvaja mag. Aleš Klemen iz Mestne knjižnice Ljubljana.
Sledil bo povzetek konference Reshape 2019, ki je bila v začetku maja, ter »sprehod« po novi helsinški knjižnici Helsinki Central Library Oodi. Predstavila jo bo Polonca Kavčič (Goriška knjižnica).
Izobraževanje se bo zaključilo ob 13. uri, predstavitev, ki sledi, pa ob 14. uri. Predstavitvi sta odprti za vse, ki jih tematika zanima. Kotizacije ni, prijave zbiramo do 29. maja 2019 na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..
Dogodek bo v dvorani Goriške knjižnice. Prijazno vabljeni.
Dogodek organizirajo Goriška knjižnica, Društvo bibliotekarjev Primorske in Notranjske ter Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper.
O storitvi Infotočka e-gradiv javnih oblasti
Zakon o knjižničarstvu splošnim knjižnicam v okviru javne službe nalaga tudi »zagotavljanje dostopnosti in uporabo gradiv javnih oblasti, ki so splošno dostopna na elektronskih medijih.« Tokratno izobraževanje ponuja odgovor na izziv, poleg tega je tema zagotovo pomembna razvojna smernica strateškega načrtna splošnih knjižnic.
Z namenom ponuditi pomoč uporabnikom pri dostopanju in uporabi dokumentov in baz podatkov javnih oblasti (npr. e-uprava, pridobitev elektronskega podpisa, izpolnjevanje e-vlog …) je na spletni strani Mestne knjižnice Ljubljana nastala digitalna točka Infotočka e-gradiv javnih oblasti. V knjižnici so storitev zasnovali leta 2013, zaživela je leta 2016, zajema pa naslednja področja: Elektronski podpis, Spletno bančništvo, eUprava, eDemokracija, eZdravje, eVarnost, EU v e-okolju in Dodatne vsebine.
Mag. Aleš Klemen, koordinator območnosti v Mestni knjižnici Ljubljana in vodja projekta vzpostavitve Infotočke, bo na tokratni predstavitvi izpostavil in podrobneje predstavil prenovljen portal e-uprave in storitve v okviru eZdravje, ki vpeljuje rabo elektronskih storitev v slovensko zdravstvo, saj se številne rešitve, kot sta eNaročanje in eRecept, že širijo v prakso k izvajalcem zdravstvenih storitev.
Izvedeli bomo tudi, kako Infotočko v knjižnici promovirati, kakšno je zanimanje uporabnikov, kdo nudi pomoč in informacije, kdo posodablja portal z ažurnimi informacijami, ali je te vsebine mogoče prenesti na spletne strani drugih knjižnic, kakšne so prednosti in slabosti …